Thursday, August 20, 2009

pasal dye je

ok..saya x tau nk post ape..

saya just nk ckp, saya skrg berada di Malaysia (dr 7/7 aritu) dan sedang bergembira bersama family tersayang. dapat puasa sbulan plak kt sini..raya ag kt sini.wah!!

ok2. straight to da point. saya cuti2 ni ajar dak tusyn. dak tu darjah 4 ngn 3 je pun..
ajar la math science bi sume kan..
ni pun saya baru smpai umah r ni. bwk kete dah mcm bwk jet, terbang semacam je kan, ye r td ngntuk.tp, sampai umah je, dah x ngntuk ag.haha..
mak ayah dyorg suh saya cubit agar mereka x nakal sgt..
so, saya cubit la..
tp skrg saya rasa ksian plak..

cmne ni...=(

2 comments:

afifah said...

wan...
put pown jd cikgu jgk..
hahaha
bgos2..

:)

dealova said...

hahahha..
a'ah..
put ade bgtau ritu..
wah!!!
hebat2.
boleh jd mcm2.ckgu.guru.doc.ustazh.huh uhuhuu