Sunday, February 14, 2010

warkah buat kesayangan2 saya...

ke hadapan ex-ahli beit yang ku sayangi..
ok.mcm bese,aku nk emo2 jap mlm ni...

sbb dh byk sgt pk dr smlm kan.al-kisah nye

1- BUZZZZ...wani.ko nk p hurghada x?(tirah buzz wani)
nape? ko x nk p ke tirah? aku xleh nk p sbb ,ala ade la sbb2 tertntu.. .#$%^&*()*&^%R$

2- peh.mesti nk pegi. harga dah kire ok tuh,tp sbb ade sminar perubatan n aku kene p airport 18hb pagi tuh,so pk byk kali plak.

3- ptg td.BUZZZZZZZZZZ.ko nk p ke xnk wani? aku dh tnye dr nisreen dye kasi ganti org. tirah kate kalo aku p,byr half price je kt dye.fuh,satu twrn uh.ye aa.baik org ganti dr duit burn trus kan..

4- aku pk dan trus pk lagi.huaaaaaaaa...nk pegi hurghada!!

5- kehdpann cik tirah yang kusygi+ kurindui+ kuat mkn+ kuat smgt+ kuat sgala2 la (fuh sries tirah ni kuat mcm2,xde smgt nk stdy pun just buzz cik tirah ok dye leh handle t__t)..ko saje buat aku suke pk byk kali kan. mengade

6- wahai cik fatin dan cik raihan, korang pg kan hurghada nnti? ..aku nk p.tapiiiiiiiiiiii..huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7-aku tringat kenangan kite berenam kt sinai larh. cmne ni..start nk rindu korang... korang mmg da best ever ousmate u know...kite same2 p jaulah.same2 daki sinai.same2 rase cuti winter tahun 1. skrg dah tahun 2,umah dah split kepada dua, cuti winter pun dah x bersama lagi..

8- kepada cik afifah dan cik puteri, korang tau x,aku tgh pening gile. tolong pk utk aku leh x (padahal aku pun tido je dr pk bnda yang simpla camni kan t__t)..xde la.. ade ke td tnye puteri,ko xnk p hurgahda ke gnti tmpt tirah,aku leh je nk gnti tp sbb aku nk kene p airport amik barang (cehceh mmg kunun nk tolong tirah carik org ganti). pastu put jwb,xnk la, x rajin. 

9- kalo kite berenam p hurgahada mesti best kan...kan3 =(

10- so, tirah- aku 50-50. kalo ko dpt carik org gnti aku p airport aku leh je gnti ko p hurgahda..

korang....kan org slalu ckp masa lapang itu membunuh. skrg mmg aku dah rase masa lapang smpai smpat aku nk rindu korang..i miss u.lot. series..=(







aku selitkan gmbr kite kat sinai..we have much fun rite?



oh so sweet cik wanigurl nk rindu2an plak...t...t

5 comments:

pu3kekcoklat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
F.A.O.S.M said...

~hehe..waniiii...i miss u too!!!
i miss korunk2..semuaa....

puteri said...

heh,,last comment ak delete,,demi menjaga kemaslahatan bersama,,hik3

^__^

dealova said...

uhuk..tu a fat.jgn memen...blum exam final lg kan...lepas ni lagi nk emo2.ngeh3...

put.nape delete? xsmpat gue nk bace lagi loh...=p

puteri said...

kna delete lah,,x leh lma2..nnt ada insan yg terperasan..hehs

^__^